Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.


Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00


Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by taką reklamację wysłał elektronicznie na adres biuro.sasza@gmail.com z tytułem „Reklamacja”
Reklamowany towar należy dostarczyć do magazynu Sprzedającego będącego miejscem zakupu towaru, pod adresem Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sa&Sza Sawicki M Szawiel J Spółka Jawna, ul. Plażowa 2, 15-502 Białystok.
W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu zakupionego i doręczonego za pośrednictwem Internetu zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wysyłał produkt bezpośrednio na adres magazynu Sprzedającego.
Sprzedający udzieli odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia. 
Procedury egzekucji pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, sprzedający zrealizuje w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia wystawienia rozpatrzenia, maksymalnie do 28 dni kalendarzowych poczynając od złożenia zgłoszenia reklamacyjnego przez Klienta. 
Odbiór reklamowanego towaru następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
Reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o pozytywnym zakończeniu procedury reklamacyjnej. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w ww. terminie Sprzedający wezwie pisemnie Klienta do odbioru towaru w terminie 15 dni od daty doręczenia wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedający jest uprawniony do naliczania opłat za magazynowanie z tytułu bezumownego przechowywania towaru. Opłata ta wynosi 10% aktualnie obowiązującej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej dla magazynu Sprzedającego naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient będący konsumentem jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sa&Sza Sawicki M Szawiel J Spółka Jawna jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).


Witryna stworzona na platformie